رستوران های خوب مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

رستوران های خوب مشهد

رستوران قصر هدیش مشهد

رستوران قصر هدیش در بلوار جانباز , جنب مجتمع تجاری کیان سنترو در شهر مقدس مشهد واقع شده است. این رستوران شاید نمای آنچنان زیبایی نداشته باشد اما دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا می باشد و کیفیت غذاهای آن فوق العاده است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند. در این رستوران بیشتر غذاهای فرنگی و ایتالیایی سرو می شود که معمولا قیمت نسبتا بالایی دارند. مسافران هتل مشهد پس از خرید و گشت در مرکز خریدی که کنار رستوران قصر هدیش است می توانند غذای لذیذ با کیفیت خوبی را نوش جان کنند و از میل کردن آن لذت ببرند. این رستوران برای نهار از ساعت 11:30 الی 15:30 و برای شام از ساعت 20 الی 24 آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران خود می باشد. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از کیفیت غذاهای این رستوران لذت ببرند.

 

رستوران معین درباری معین درباری مشهد

رستوران معین درباری مشهد از رستوران های اصیل مشهد می باشد که در سال 1280 ه.ش یعنی همزمان با دوره سلطنت مظفرالدین شاه قاجار توسط حاج اصغر معین درباری افتاح شد. پس از او حاج حسین معین درباری در زمان محمدرضا شاه پهلوی مدیریت این رستوران را به عهده گرفت و این فعالیت را ادامه داد.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند در نهایت در سال 1375 پسر حاج حسین معین درباری دومین شعبه رستوران معین درباری را که سال ها توسط اجدادش نگه داری و مدیریت شده بود را در خیابان جم مشهد تاسیس کرد. و هم اکنون از بهترین رستوران های مشهد به شمار می رود. با اقامت درهتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید. این رستوران دارای منوی غذایی بسیار متنوعی می باشد.از انواع چلو کباب ها و جوجه کباب ها گرفته تا انواع غذاهای خانگی مانند باقالا پلو با گوشت , سبزی پلو با ماهی و... . به مسافران تور مشهد پیشنهاد می کنیم حتما به این رستوران بروند و غذاهای لذیذ و متنوع آن را بچشند و لذت ببرند. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوارن زیبا لذت ببرند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران رضایی از قدیمی ترین رستوران های مشهد است که در سال 1337 در خیابان نخریسی با نام «رستوران یاس» شروع به کار نموده و هم اکنون دارای 5 شعبه در خیابان های نخریسی، دریادل، آبکوه، آخوند خراسانی و میدان آزادی است که این آخری با نام انحصاری Joujico بیشتر جنبه آشپزخانه داشته و در زمینه خوراک های بسته بندی شده فعالیت دارد.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  در این برنامه رسکو، شعبه خیابان آبکوه مورد ارزیابی قرار گرفت. این رستوران در سال 1366 افتتاح شده و علیرغم گرد پیری که بر آن نشسته، هنوز هم دارای مشتریان زیادی است که در دو طبقه از آنها پذیرایی می کند.با اقامت در هتل های مشهد از این رستوران زیبا استفاده نمایید.  محیط رستوران برای یک جمع شوخ و شاد کمی کسل کننده بوده و بیشتر مناسب یک ناهار خانوادگی در یک روز تعطیل یا یک مراسم رسمی است. مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این رستوران زیبا استفاده نمایند.

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد پاییز 94

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های خوب مشهد,رستوران های مشهد,بهترین رستوران مشهد,ارزان ترین رستوران مشهد, رستوران خوب مشهد, رستوران مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 19 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی